Η Καθημερινή επιτίθεται στην Ολγα Κεφαλογιάννη για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ

Date:

Κατακεραυνώνει σήμερα η εφημερίδα τα βιντεάκια που παρουσίασε χθες η υπουργός Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής συνείδησης, σημειώνοντας στο σχετικό ρεπορτάζ το κόστος τους αλλά και το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα έχει υπογραφεί η χρηματοδότηση εντύπων και εκδηλώσεων με δεκάδες χιλιάδες ευρώ.Στο άρθρο, που υπογράφει ο Στάθης Κουσουνής, και έχει τίτλο «24.600 ευρώ για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ» σημειώνεται μεταξύ άλλων: «Ετσι, στα τέλη Μαΐου ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς ανέθεσε στην εταιρεία Beetroot Design Group τον σχεδιασμό και την παραγωγή του διαφημιστικού υλικού για την τηλεοπτική καμπάνια τουριστικής συνείδησης. Για 4 βίντεο με διαφορετική θεματολογία διάρκειας 40 δευτερολέπτων για τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή ο ΕΟΤ δαπάνησε 24.600 ευρώ (με ΦΠΑ). Η εν λόγω απόφαση είναι μία από τις πολλές που υπέγραψε ο κ. Λειβαδάς, ειδικά τον τελευταίο μήνα, για τη χρηματοδότηση με δεκάδες χιλιάδες ευρώ εντύπων, εκδηλώσεων και Τουριστικών Οργανισμών.»

Το άρθρο σημειώνει επίσης ότι σε μια χώρα σαν τη δικιά μας που ο τουρισμός θεωρείται βασικός οικονομικός μοχλός η εκπαίδευση θα έπρεπε να ξεκινά από τα σχολεία. Σημειώνεται ότι για την προβολή της καμπάνιας δεν προβλέπεται πρόσθετη δαπάνη από το Δημόσιο, καθώς θα προβληθεί ως κοινωνικό μήνυμα στα ΜΜΕ.
Πηγή: iefimerida.gr

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...