Παραγωγός Ασφαλίστρων bonus ο κος Θεοχάρης

Date:

Οι έλληνες ανασφάλιστοι στην Υγεία πρέπει να πληρώσουν 12μηνο ασφαλιστήριο για το αυτοκίνητό τους που έχει πινακίδες – κος Θεοχάρης. Εισπράκτορας η Ασφαλιστής ;

1.            3.000.000 επαγγελματίες που κατέρρευσαν οικονομικά είναι ανασφάλιστοι στην υγεία σήμερα, λόγω οφειλών ασφαλίστρων στον ΟΑΕΕ, και το Υπ. Οικονομικών αρμοδίως δηλαδή ο Υπουργός κος Στουρνάρας εξωκοινοβουλευτικός, και το Υπουργείο Ανάπτυξης όπου αρμόδιος Υφυπουργός είναι ο έμπειρος και παραγωγικός, πρώην ασφαλιστής κος Σκορδάς, διά του κου Θεοχάρη, ζητούν να καταβάλλουν 12μηνο ασφάλιστρο όσοι έχουν αυτοκίνητο με πινακίδες. Η απόλυτη σοφία της ακατανοησίας. Δεν επικοινωνούν μεταξύ τους άραγε, η καθένας έχει το δικό του δοβλέτι. Μεταπολίτευση δεν έγινε ποτέ βέβαια, ακόμη διοικούμαστε από προεστούς οικογενειακά αναπαραγόμενους με αντιπολίτευση στην ίδια ακριβώς παρέα. Λογικές παρέες είναι τα κόμματα και η διανεμητική συμφωνία είναι 40% το πρώτο κόμμα 30 το δεύτερο 20 το τρίτο 8 κλπ για τα υπόλοιπα, αν δεν κάνουμε αριθμητικό λάθος.

2.            Η πάταξη κυκλοφορίας ανασφάλιστων που φέρουν πινακίδες, ως πάταξη με την καθόλα νομική και γραμματική έννοια του όρου πάταξη, γίνεται, με ποινολόγηση των κατόχων τους, όταν εντοπιστούν η συλληφθούν, να κυκλοφορούν το όχημα ανασφάλιστο, όχι με υποχρέωση 12μηνης ασφάλισης, μόνο και μόνο επειδή φέρουν πινακίδες. Υπάρχουν αθρόοι λόγοι, που επιθυμεί ο ιδιοκτήτης να το έχει στο γκαράζ του π.χ. η στον κήπο του, η στον αγρό του στην βουνοκορφή, όπου και αγροτικοί δρόμοι που δεν ασφαλίζεται η κυκλοφορία.

3.            Η μη ύπαρξη δυνατότητας κατάθεσης πινακίδων περιόδου ημερών, η μηνιαίας θέσης ακινησίας, σε συνδρομή με την αβάσιμη υποχρέωση 12μηνης ασφάλισης, εν αντιθέσει με την μη ύπαρξη η ανακοίνωση στατιστικής περί ζημιών εξ ανασφαλίστων, προβάλλει έμμεσα μεν αλλά  με σαφή κατεύθυνση σαν την προώθηση πωλήσεων υπέρ των ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών, εκ μέρους των αρμοδίων του Υπουργείου Οικονομικών.

4.            Η μη ύπαρξη εξ άλλου, καμίας σταθερότητας στην πορεία και φορολογική τάξη και την κοινωνική παρουσία, ούτε και/η ουσιαστικών ελέγχων στα οικονομικά και φορολογικά των ασφαλιστικών εταιρειών και στις διανεμόμενες προμήθειές τους προς τους πράκτορες και ασφαλιστές, από την κρατική πλευρά, από το Υπουργείο Οικονομικών σε βάρος των ασφαλιστικών εταιρειών, και δη ανάλογα προς τις ανωτέρω παροχές με τα βάρη της υποχρεωτικότητας προς τους πολίτες, προβάλλει εξ αντιδιαστολής και με σαφήνεια και πάλι, μόνο την επιλογή της προώθηση πωλήσεων υπέρ των ασφαλιστικών εταιρειών, εκ μέρους των αρμοδίων του Υπουργείου Οικονομικών, αντικείμενο που δεν είναι αρμοδιότητάς του, [ΠΟΛ 1273/29.07.13]. Δεν τα παράγγειλε ούτε και αυτά η ΤΡΟΙΚΑ.

5.            Η άποψη, δεν είχες 200 € για τέλη και είχες καταθέσει τις πινακίδες, πλήρωσε 250 € ασφάλιση για να τις πάρεις, προβάλλει αντικείμενο που δεν είναι αρμοδιότητάς του και ακραία αναλγησία των κρατικών λειτουργών, στην μεθόδευση παραγωγής ασφαλίστρων προς ασφαλιστικές ασφαλιστές και πράκτορες, που δεν ελέγχονται φορολογικά στον αυτό χρόνο.

6.            Η περίπτωση μεγαλομετόχων ασφαλιστικών που έκλεισαν και φορτώθηκαν στο Επικουρικό που σκοπό είχε αποκλειστικά την κάλυψη μόνο ζημιών εξ ανασφαλίστων, εντελώς παράλογα και παράνομα, οι πλασματικές εισροές – εκροές στις ασφαλιστικές που λειτουργούν ως μαγαζιά ενός ανδρός, με ευχέρεια συγκέντρωσης προσωπικού πλούτου και χειραγώγησης της τιμής των μετοχών τους.

7.            Η περίπτωση που κορυφαία –τραπεζική- ασφαλιστική επενδύει την ρευστότητά της σε ακίνητα τύπου Dubai και μετά επικαλείται πως η εισοδηματική κρίση των Ελλήνων που επέφερε μείωση στα εισερχόμενα ασφάλιστρα, απειλεί την Ελληνικότητά της με πιθανή εξαγορά της από μεγάλες ευρωπαϊκές, είναι τρανταχτή περίπτωση, προβολής ανάγκης ποινών και ελέγχων στις ασφαλιστικές, όχι στους κατόχους ΙΧ με πινακίδες, αυτών που ενώ δεν τα κυκλοφορούν και τα έχουν στον κήπο η στο βουνό η στο χωράφι στο πατρικό τους π.χ. για μια χρήση το καλοκαίρι.

8.            Η στατιστική ανυπαρξία ζημιών εξ ανασφαλίστων, δηλαδή η πραγματική μη ύπαρξη ζημιών εξ ανασφαλίστων, πάλι προβάλει πως η αβάσιμη και νομικά ρευστή υποχρεωτικότητα 12μηνης ασφάλισης και δη σε περίοδο εισοδηματικής κατάρρευσης των Ελλήνων αποτελεί ανάλγητη επιβολή μέτρου, παραγωγής ασφαλίστρων, με αυτοκρατορική παρέμβαση που δεν δικαιούνται, οι διαχειριστές των δημοσίων πραγμάτων, στα ιδιωτικά μας.

9.            Τα θέματα με τις Ασφαλιστικές που κατέρρευσαν από κομπίνες, η όπως στην Υλίκη με την τρύπα, του Επικουρικού, που το ανάγκασαν παράνομα να αποζημιώνει Ασφαλιστικές που έκλεισαν, και οι κομπίνες που υποβόσκουν σήμερα, και κατάδηλα τα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία που κατέρρευσαν από κακοδιαχείριση από Δημόσιους λειτουργούς που δεν δικάστηκαν ούτε πήγαν φυλακή ούτε θα τους δικάσει κανένας ούτε θα τους παραπέμψει κανένας, ενώ όλοι τους έπρεπε να είναι ήδη φυλακή, αλλά ειδικά των ιδιωτικών Ασφαλιστικών Εταιρειών είναι εντελώς ρευστά και ανέλεγκτα και φορολογικά και στην διαχείριση του προϊόντος – ασφαλίστρων και την διανομή των ασφαλίστρων και στην διαδικασία αποθέματος για να μην εξαγοραστούν από μεγάλες Ευρωπαϊκές.

10.          Τα οικονομικά των συνεργαζόμενων παρεών, των κομμάτων δηλαδή, που βρίσκονται στην κόλαση με δυσθεώρητα δάνεια από τις τράπεζες δανείστριες, με τις ανάλογες εξαρτήσεις και συναρτήσεις τους προς αυτές, αλλά και τις ασφαλιστικές τους, μπορεί να είναι, ο προβολέας της ικανότητας, της ευσυνειδησίας, της νομιμότητας στη δραστηριότητα των Δημόσιων Λειτουργών, που μας απευθύνουν δημόσιο λόγο με διαγγέλματα, διαταγές, παραινέσεις και εγκυκλίους, με συμπλεκόμενους στόχους, πότε την ικανοποίηση των τοκογλύφων δανειστών της χώρας, για δάνεια που δεν μας ρώτησαν πριν αν θέλουμε να τα πάρουν ΓΙΑ ΕΜΑΣ, [εκεί όμως υπάρχουν τα δέλεαρ με τις σχετικές προμήθειες που δεν ανακοινώνονται, αλλά…. μπορούν να θεραπεύουν πολλές κομματικές οικονομικές ασθένειες].

11.          Την περίοδο που κλέβουν την βενζίνα από τα μηχανάκια στις γειτονιές, ανήλικοι και ενήλικοι, που καίει το σπίτι και το αυτοκίνητό του για να πάρει κάουδα η τράπεζα, που βάζει το κεφάλι του στις γραμμές και αποκεφαλίζεται μόλις ξεκινήσει το τραίνο, που πηδά από την γέφυρα του Ρίο ζητώντας συγνώμη από τους γονείς του, και από την γέφυρα του Ισθμού άνθρωποι γίνονται πουλιά για τον ουρανό, ο κος Θεοχάρης με εντολές των κ.κ. Στουρνάρα και Χατζηδάκη, θέλει να δημιουργήσει Ανάπτυξη με την Παραγωγή Ασφαλίστρων για τις τσέπες των μετόχων, των πρακτόρων, των ασφαλιστών και άλλων συγγενών …… .

12.          Αυτά, δήθεν για να αποκτήσουν κεφαλαιακή επάρκεια και να μην εξαγοραστούν από Ευρωπαϊκές οι Ελληνικές Ασφαλιστικές και όχι για να μην βλάπτονται οι πολίτες από πιθανές ζημιές ανασφάλιστων, που, έτσι και αλλιώς καλύπτονται από το αναγκαστικό ποσοστό που πληρώνουμε με κάθε ασφαλιστήριο για το Επικουρικό.

13.          Η ΤτΕ, το Υπ. Οικονομικών, το Υπ. Ανάπτυξης, που, πως, και πότε εποπτεύει τις ασφαλιστικές. Όποτε χρειαστήκαμε μια απάντησή τους, ταξιδέψαμε στο χάος και συναντήσαμε το πουθενά. Και να και ο … νόμος 2170/9-9-93 ο οποίος κατήργησε τον νόμο 400/70 που καθόριζε τα Αποθεματικά των Ασφαλιστικών Εταιρειών!*.

14.          Μόνο ο κος Θεοχάρης υπάρχει, και, αναφέρεται όχι στην διάταξη, αλλά συμπερασματικά στους σκοπούς της διάταξης, όχι όπως αναφέρει η διάταξη δηλαδή, αλλά όπως φαίνεται από την εισηγητική έκθεση του νόμου στο φαινόμενο της κυκλοφορίας και όχι ζημιών εξ ανασφαλίστων οχημάτων. Δεν είναι δημόσια αρχή και δεν υποχρεούται σε απάντηση.

ΙΝΚΑ

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...