Date:

Σήμερα, έβαλα μία κάρτα των 10 ευρώ της εταιρείας Wind. Επικοινώνησα με το τηλέφωνο 13818 για βλάβες στον ΟΤΕ και μέσα σε 10 λεπτά μου έστειλαν μήνυμα ότι η κάρτα έχει καταναλωθεί. Προτού τηλεφωνήσω στην υπερησία του ΟΤΕ έψαξα να βρω τιμοκατάλογο της Wind για κλήσεις σε άλλες εταιρείες, γιατί υποψιαζόμουν ότι το κόστος θα είναι υψηλότερο από το φυσιολογικό. Μετά από αρκετή προσπάθεια μέσα στην ιστοσελίδα της εταιρείας δε μπόρεσα να βρω το σχετικό αρχείο. Προχώρησα σε αναζήτηση μέσω google με όρους αναζήτησης “13818 από Wind” στους οποίους όρους πρώτη επιλογή και μοναδική χρήσιμη είναι αυτό το αρχείο .pdf από την ιστοσελίδα της εταιρείας wind (https://www.wind.gr/files/1/wind_v2/kiniti/pdfs/applications/November2016/Pricelist_24.10.2016.pdf). Εδώ, το κόστος είναι σχετικά χαμηλά αφού περιορίζεται στα 0,1230 ευρώ ανά κλήση. Όμως, μέσα σε 10 λεπτά έλαβα μήνυμα ότι η κάρτα μου έχει εξαντληθεί. Επικοινώνησα με τη Wind, αρχικά στο δωρεάν τηλέφωνο για βλάβες (800 500 0200) στο οποίο (όπως κάθε φορά) ένα “ρομπότ” σε παραπέμπει σε τηλεφωνική υπηρεσία που πρέπει να πληρώσεις ένα σχετικά σημαντικό ποσό (0,25 ευρώ / κλήση). Αφού επικοινώνησα εκεί, και μετά από πολύωρη συζήτηση για τους λόγους τους οποίους συνέβη αυτό, μου είπαν ότι αυτός ο κατάλογος δεν είναι ο κατάλογος για απλούς χρήστες και με παρέπεμψαν στην ιστοσελίδα τους στον ειδικό κατάλογο για κλήσεις. Βεβαίως, είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί ο κατάλογος, κάτι που παραδέχτηκε και ο τηλεφωνητής αφού προσπαθούσαμε 10 λεπτά να βρούμε που ακριβώς είναι κρυμμένος. Τελικώς, βρίσκεται στο Το Καλάθι μου / Υπηρεσίες Wind / Υπηρεσίες Τρίτων, σε αρχείο κειμένου στο οποίο δε γίνεται αναφορά στην ύπαρξη του καταλόγου, στο τέλος του κειμένου σε αρχείο .pdf (https://www.wind.gr/files/1/wind_v2/kiniti/pdfs/applications/November2016/Pricelist_24.10.2016.pdf). Όμως, ούτε εκεί υπάρχει αναφορά στον αριθμό 13818. Αντιθέτως, υπάρχει μία γενική αναφορά (3/4/5 ψήφιοι που παρέχονται από οποιασδήποτε εταιρεία – WIND, OTE, Forhtnet και λοιπές) στο οποίο αναφέρεται ότι η “χρέωση γίνεται ως εθνική κλήση σύμφωνα με το οικονομικό πακέτο του συνδρομητή”, δίχως όμως να αναφέρει ποιες είναι οι χρεώσεις σύμφωνα με τα πακέτα. Η υπάλληλος μου είπε ότι για να βρω ποια είναι η χρέωση πρέπει να πάω σε μία άλλη ιστοσελίδα της F2G όπου μέσα από εκεί υπάρχει ένας άλλος κατάλογος όπου αναφέρει το κόστος της κλήσης, το οποίο είναι εξαιρετικά υψηλό και κυμαίνεται στα 0,62 ευρώ ανά λεπτό. Προσωπικά, νοιώθω εξαπατημένος και θεωρώ ότι είναι άλλη μία περίπτωση – από τις πολλές – που οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, στη συγκεκριμένη περίπτωση η Wind, εξαπατεί τους πελάτες με νομιμοφανή τρόπο για να καρπώνεται κέρδη. Υπάρχουν λιγοστοί που θα μπουν σε όλη αυτή τη διαδικασία για να ανακαλύψουν το κόστος και θεωρώ ότι η εταιρεία έχει κάνει τόσο δύσκολο να βρεις το κόστος επειδή επιθυμεί να το αποκρύπτει ώστε να καρπώνεται οφέλη. Νομίζω, ότι ως Ένωση Καταναλωτών οφείλεται να το επισημάνεται, ώστε και οι πολίτες – καταναλωτές να είναι ενημερωμένοι και οι εταιρείες να μη πράττουν σα να είναι όλο αυτό φυσιολογικό.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...