Ανάπτυξη υποδομών Κρατικού Αερολιμένα Χανίων «Δασκαλογιάννης» – Απάντηση από το υπουργείο Μεταφορών στον Εμμ. Κελαϊδή

Date:

Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής επιτολής σας, σας γνωρίζουμε ότι για την περίοδο 2007-2013 η Υπηρεσία έχιε προγραμματίσει την υλοποίηση των κάτωθι έργων στο αεροδρόμιο των Χανίων: Επέκταση κτιρίου αεροσταθμού, νέος πύργος ελέγχου αεροσκαφών και διαμόρφωση περιβάλλοντα χώρου, προϋπολογισμού 55,00 εκ. ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την επέκταση του αεροσταθμού κατά 15.586τ.μ. την κατασκευή νέου πύργου ελέγχου αεροσκαφών συνολικής επιφάνειας 500τ.μ. περίπου την αναδιαρρύθμιση- αναβάθμιση των χώρων του υφιστάμενου αεροσταθμού και την επέκταση του περιβάλλοντα χώρου.

aerodromio Ο νέος αεροσταθμός θα μπορεί να εξυπηρετεί 2.100 επιβάτες και προς τις δύο κατευθύνσεις ή 1.400 επιβάτες ανά κατεύθυνση σε ώρα αιχμής. Η μελέτη του έργου εκπονείται από εξωτερικό μελετητικό γραφείο και βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης εφαρμογής (τελικό στάδιο). Η Υπηρεσία μας έχει προτείνει την ένταξη του έργου κατά προτεραιότητα στο Δ’ ΚΠΣ.

Εγκατάσταση Συστημάτων Ασφαλείας Φυσικής Πρόσβασης (Access Control και CCTV) και Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Αποσκευών (HBS) Επιβατών στο αεροδρόμιο, προϋπολογισμού 15,00 εκ. ευρώ. Το έργο θα δημοπρατηθεί σύντομα από την Υπηρεσία. Η Υπηρεσία μας έχει προτείνει την ένταξη του έργου στο Γ’ ΚΠΣ. Όσον αφορά το δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών το υπάρχον δάπεδο διαθέτει 7-8 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών οι οποίες είναι επαρκείς για την εξυπηρέτηση της υπάρχουσας αεροπορικής κίνησης. Περαιτέρω επέκταση απαιτεί την απαλλοτρίωση έκτασης που δεν κρίνεται σκόπιμο στην παρούσα φάση.

Σχετικά με την παροχή υπηρεσιών εναερίου κυκλοφορίας στο αεροδρόμιο, αυτή γίνεται από στρατιωτικό προσωπικό. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται κατά προτεραιότητα σε στρατιωτικές επιχειρησιακές πτήσεις και επιπλέον προσφέρονται και υπηρεσίες σε κινήσεις αεροσκαφών γενικής εναέριας κυκλοφορίας (πολιτικά αεροσκάφη). Σύμφωνα με τα διεθνώς παραδεκτά που ισχύουν για την πολιτική αεροπορία, για να δικαιολογηθεί η προμήθεια τερματικού ραντάρ θα πρέπει να ληφθούν υπόψη μεταξύ άλλων η πυκνότης της εναερίου κυκλοφορίας και η σχέση κόστους- οφέλους (Ιcao Doc 9426 και Κανονισμός (ΕΚ) 1794/2006).

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω εκτιμούμε ότι δεν μπορεί να υποστηριχθεί αναγκαιότητα για τερματικό ραντάρ στο αεροδρόμιο Χανίων

Ο Διοικητής

Ανδριανόπουλος

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...