Στα πλαίσια του εορτασμού των εγκαινίων του νέου Βοτανικού Κήπου του Μουσείου Κρητικών Βοτάνων της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης (ΟΑΚ) και του συνεδρίου για τη Διατήρηση και Ορθή Χρήση των Άγριων Φυτών και της Βιοποικιλότητας “CSUWPD 2010”, το οποίο διοργανώνει το Ινστιτούτο Θεολογίας και Οικολογίας της ΟΑΚ, 4-10 Μαΐου 2010, διοργανώνεται και διαγωνισμός φωτογραφίας με θέμα:
“Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΙΩΝ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ”
Οι προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι οι εξής:
- Ο καθένας μπορεί να στείλει μέχρι και 2 φωτογραφίες.
- Οι φωτογραφίες πρέπει να έχουν τραβηχτεί στο φυσικό περιβάλλον της Ευρώπης.
- Η φύση δεν πρέπει να παραβιάζεται με τη φωτογράφηση.
- Πρόσθετα χρώματα και κείμενα στη φωτογραφία δεν επιτρέπονται.
- Η διεύθυνση του φωτογράφου (όνομα, τηλέφωνο και e-mail) και τα στοιχεία της λήψης της φωτογραφίας (τόπος, ώρα και ημερομηνία) όπως και το όνομα του φυτού πρέπει να γραφτούν στο πίσω μέρος της φωτογραφίας.
- Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης κρατεί το δικαίωμα για περεταίρω δημοσίευση των φωτογραφιών.
- Οι φωτογραφίες θα δημοσιευτούν μόνο στα πλαίσια του συνεδρίου “CSWPD 2010”.
- Τους νικητές θα ορίσουν οι εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες του συνεδρίου “CSUWPD 2010” και θα ειδοποιηθούν με προσωπικό τηλεφώνημα και e-mail πριν από την τελετή βράβευσης. (Όποιος θέλει να ψηφίσει πρέπει να εγγραφεί επίσημα στο συνέδριο).
- Οι φωτογραφίες πρέπει να εκτυπωθούν σε χαρτί A4 μέγεθος (210 x 297 χλ) και να σταλούν με ταχυδρομείο πριν τις 30 Απριλίου 2010 στην Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης σε CD ή DVD, το οποίο θα περιέχει την ηλεκτρονική μορφή της φωτογραφίας (Δ/νση: Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης, Ινστιτούτο Θεολογίας και Οικολογίας, 730 06 ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ).
- Οι φωτογραφίες, οι οποίες θα σταλούν για το διαγωνισμό δεν επιστρέφονται.
Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό πρέπει να συμφωνήσουν με όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΟΑΚ στο τηλέφωνο 28240 22500 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση oac@otenet.gr ή στην ιστοσελίδα www.oac.gr ή www.plantaeuropa.org
Τα έπαθλα θα είναι διάφορα δώρα – εκπλήξεις από τους χορηγούς του συνεδρίου.