ΕΛΜΕ Χανίων: Ανοικτή επιστολή προς τον Υφυπουργό Παιδείας Κο Λυκουρέντζο

Date:

Κύριε Υπουργέ, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής σας στα Χανιά στην αρχή της σχολικής χρονιάς(22 Σεπτεμβρίου 2008), είχαμε πραγματοποιήσει μια συνάντηση παρουσία του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, του Δημάρχου Χανίων και του αρμόδιου για θέματα παιδείας Αντινομάρχη. Στη συνάντησή μας αυτή, μεταξύ άλλων, σας είχαμε θέσει και το πρόβλημα που προέκυψε από τις αναθέσεις μαθημάτων σχετικών με την Πληροφορική.

Συγκεκριμένα σας αναλύσαμε το «ασυμβίβαστο» μεταξύ του έξυπνου σχολείου-σχολείου του μέλλοντος και του να ανατίθεται η διδασκαλεία μαθημάτων Πληροφορικής στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων (με το «προσόν» των σεμιναρίων), αντί στους καθ΄ ύλην αρμόδιους καθηγητές Πληροφορικής. Πάγια θέση μας είναι, οι αναθέσεις για όλα τα μαθήματα να γίνονται με βασικό κριτήριο το πτυχίο και το περιεχόμενο σπουδών και όχι με οποιουδήποτε είδους πιστοποιήσεις.

Μας είχατε πει τότε ότι συμφωνείτε με τον προβληματισμό μας και ότι θα αντιμετωπίζατε θετικά το ζήτημα μέσω μιας επιτροπής μεταξύ του ΥΠΕΠΘ και της ΟΛΜΕ. Μάλιστα σας είχαμε ζητήσει την αναστολή εφαρμογής της εγκυκλίου για ένα χρόνο και την συζήτηση με την ΟΛΜΕ και τις επιστημονικές ενώσεις για την τελική της μορφή. Από τότε σας ξανατέθηκε το ζήτημα και από την ΟΛΜΕ, αλλά και από την ΠΕΚΑΠ, την ΕΠΕ, τους συλλόγους καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής και Ανατολικής Κρήτης, με αναλυτικά υπομνήματα και παραστάσεις διαμαρτυρίας.

Όμως αντί για την πολλάκις υποσχόμενη «θετική αντιμετώπιση του ζητήματος», μέσα από το ΦΕΚ 422/09.03.2009 με θέμα “Σύσταση ατομικών και συλλογικών οργάνων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις κατόχων απολυτηρίου ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ” , είμαστε στη δυσάρεστη θέση να διαπιστώνουμε ότι το Υπ.Ε.Π.Θ. χρησιμοποιεί την ίδια εγκύκλιο και επιτρέπει την επιλογή θεμάτων στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, από εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων.

Τέλος πιστεύουμε ότι η ανακοίνωση για την αναστολή λειτουργίας του «Γραφείου υποστήριξης χρηστών του Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου» επίσης δεν συνάδει με την Κοινωνία της Πληροφορίας και το σχολείο της γνώσης. Το Υπ.Ε.Π.Θ. στην προσπάθεια του να περικόψει όσο το δυνατό περισσότερα έξοδα, ρίχνει ουσιαστικά στον καιάδα ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής των Ελληνικών Δημόσιων Σχολείων. Ο τεχνολογικός κορμός του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου εξαρτάται άμεσα από τη λειτουργία των γραφείων υποστήριξης, η αναστολή λειτουργίας των οποίων, θέτει σε κατάσταση αμφιβολίας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών διαδικτύου σε χιλιάδες σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς.

Μόνο η άμεση γενναία χρηματοδότηση της Παιδείας στο ύψος του 5% του ΑΕΠ, μπορεί να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχτούν οι όποιες παρεμβάσεις στην εκπαίδευση. Σε αναμονή θετικής ανταπόκρισής σας

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Βασίλης Παπαστάμος

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Φώτης Μπιχάκης

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...