Επίσκεψη Ν.Ξιφαρα στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων

Date:

Μια διαφορετική εκπαιδευτική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Παρασκευή οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων.

Στα πλαίσια του μαθήματος του Κοινωνικού Γραμματισμού μελετούν έννοιες και διαστάσεις της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Το Τμήμα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Χανίων, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου, οργάνωσε παρουσίαση της διαδικασίας παραγωγής ιστορικής γνώσης με αφετηρία τα υλικά κατάλοιπα της αρχαιότητας. Σχεδιαστής της παρουσίασης αυτής ο υπάλληλος του Τμήματος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, Δρ. Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, κ. Ναπ. Ξιφαράς.

Ο κ. Ξιφαράς μοιράστηκε με τους εκπαιδευόμενους την προσωπική του εμπειρία από ανασκαφές στην περιοχή του Ν.Χανίων, παρουσίασε φωτογραφικό υλικό από ευρήματα και αρχαιολογικές εργασίες, κυρίως όμως, με άμεσο και κατανοητό τρόπο, τους εξήγησε τη μέθοδο αξιοποίησης και τη σημασία των μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας. Μοιράστηκε μαζί τους το ενδιαφέρον, το μεράκι και την αγωνία των αρχαιολόγων για την ανακάλυψη, τη διάσωση και τη διατήρηση των αρχαιολογικών θησαυρών που υπάρχουν στον τόπο μας. Παράλληλα, τους ανέλυσε τη διαδικασία με την οποίο τα ευρήματα αυτά μας «μιλάνε» για τον τρόπο, τον χρόνο και τον τόπο που χρησιμοποιήθηκαν.

Μακάρι όλα τα μαθήματα ιστορίας σε όλα τα σχολεία να γίνονται κάποια μέρα με αυτόν τον τρόπο!

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...