Επιστολή διαμαρτυρίες της ΕΠΚΧΑΝ προς την Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών

Date:

Οι καθημερινές καταγγελίες των  καταναλωτών ,για τους παρόχους τηλεφωνίας, σταθερής- κινητής αλλά και ίντερνετ, και τα υποσχόμενα “ελκυστικά πακέτα” από αυτούς προς τους καταναλωτές,  ώθησε την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, να στείλει επιστολή Διαμαρτυρίας προς την Διοίκηση της Ε.Ε.Τ.Τ, και να ζητήσει , να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στην αγορά της τηλεφωνίας, αλλά και να μπουν όροι πρόσβασης και επικοινωνίας του παρόχου  προς τον καταναλωτή.

Το σημείο δε, που ιδιαίτερα η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,εστίασε την προσοχή  της απευθυνόμενη προς  στην Ε.Ε.Τ.Τ είναι:
“Επειδή ο καταναλωτής σήμερα, αυτόβουλα και ελεύθερα επιλέγει πάροχο, θα πρέπει πριν κινηθεί η διαδικασία επικοινωνίας, να ενημερώνεται με τηλεειδοποίηση  ο καταναλωτής, σε ποιο πάροχο απευθύνεται η κλήση του, προς αποφυγή χρήσης τηλεφωνημάτων που ξεφεύγουν από το “πακέτο”συμφέρουσας σύνδεσης”

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...