H Google ζητά τις συμβουλές της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για την προστασία των δεδομένων

Date:

Εκπρόσωπος της εταιρείας Google επικοινώνησε με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ζητώτας τις απόψεις – προτάσεις της αναφορικά με ζητήματα προστασίας δεδομένων.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου, οι ερωτήσεις που τέθηκαν αφορούσαν μεταξύ άλλων την προστασία των προσωπικών δεδομένων, την προστασία ανήλικων και ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, την ασφαλή και έγκαιρη ενημέρωση.

Σύμφωνα με την Ένωση, η επιλογή αυτή της Google αποτελεί τιμή αφού ήταν η μοναδική Ένωση Καταναλωτών που επιλέχθηκε σε εθνικό επίπεδο.

Πιο αναλυτικά στο δελτίο τύπου αναφέρονται τα εξής:

Ευχάριστη υπήρξε η επικοινωνία της Google ,με την ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ζητώντας  τις απόψεις -προτάσεις της, σε θέματα βελτίωσης και αναβάθμισης των υπηρεσιών της.

Υπήρξαν ερωτήσεις από εκπρόσωπό της,στις οποίες τοποθετήθηκε ο Αντιπρόεδρος της ΄Ενωσης, κ.Γιώργος Παπαλάς

Οι ερωτήσεις  προς την ΄Ενωση,  ήταν

1.Προστασία προσωπικών  δεδομένων

2.Προστασία ανηλίκων και ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων

3.Ασφαλή  και έγκαιρη ενημέρωση

4.Ψυχαγωγία για κάθε ηλικία

5.Προστασία λογαριασμού ,με απλοποίηση ψηφιακών στοιχείων

6.Ελεύθερη πρόσβαση, με πιστοποιημένα στοιχεία

7.Ελευθερία  χρήσης, από τον χρήστη, αφού γνωρίζει τα δικαιώματα  του και τις υποχρεώσεις

Επί των παραπάνω ερωτήσεων, ο Αντιπρόεδρος της ΄Ένωσης, κ.Γιώργος Παπαλάς, αφού ευχαρίστησε τον εκπρόσωπο της Εταιρείας, τοποθετήθηκε:

1)Την πλήρη προστασία του χρήστη καταναλωτή, αφενός των προσωπικών του δεδομένων, από όλες τις εταιρείες που διακινούν  είτε ενημερωτικό υλικό, είτε από εταιρείες πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών , αλλά με πλήρη διαφώτιση, χωρίς να βομβαρδίζεται ο χρήστης καταναλωτών, από παραπληροφόρηση, με ενοχλητική διαφήμιση.

2)Την μοναδικότητα της προστασίας των δικών του ενεργειών  επικοινωνίας και στοιχείων  ως  καταναλωτής(αρχείο ασφαλείας χρήσης υλικού π.χ αντίγραφα επιστολών, φωτογραφιών )

3)Για την προστασία του ανηλίκου να υπάρχει αυτοματοποιημένο σύστημα , (π.χ email η sms, ώστε να ενημερώνεται ο γονέας ή ο κηδεμόνας του ανηλίκου για την επίσκεψη ,σε  κακόβουλη ιστοσελίδα αλλά και να προστατεύεται  ο ανήλικος ,από το ίδιο το σύστημα

4)Να προστατεύονται από δόλιες ενέργειες ,τα οικονομικά συμφέροντα του καταναλωτή

5)Να υπάρχει επιβολή μέτρων (τιμωρία) , για την καταχρηστική ενέργεια του χρήστη μετά από διασταυρωμένο έλεγχο   όλα τα παραπάνω  από από την εταιρεία σας ,μετά από διασταύρωση

Τέλος, η Google ευχαρίστησε θερμά, τον Αντιπρόεδρο της Ένωσης, για την τόσο παραγωγική μεταξύ τους επικοινωνία, με την υπόσχεση ότι, η εταιρεία θα κινηθεί προς βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών της, χωρίς καμία διάκριση έναντι των χρηστών της και για καλύτερες ,αναβαθμισμένες υπηρεσίες.

Έπειτα από τα παραπάνω , η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, το θεωρεί τιμή, να επιλεχθεί από την Google, ως η μοναδική Ένωση Καταναλωτών, σε Εθνικό επίπεδο  , για την τόσο σημαντική επικοινωνία,η οποία θα έχει όχι μόνο βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά εισέπραξε την υπόσχεση ότι θα μπει σε κληρωτίδα , για οικονομικό έπαλθο, το οποίο η ΄Ένωση, θα διαθέσει σε  Κοινωνικά Ιδρύματα της Κρήτης

Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...