Καψώνι σε πολίτη; Επιστολή – καταγγελία προς το Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, τμήμα Τροχαίας

Date:

Κύριε Διευθυντά,

Θέλω μέσω της έγκριτης εφημερίδας σας να εκφράσω τα παράπονά μου και την βαθιά μου αγανάκτηση για την απάραδεκτη, κατά τη γνώμη, συμπεριφορά των υπαλλήλων του τμήματος Τροχαίας Χανίων της πρωινής βάρδιας της Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017.

Συγκεκριμένα εμπλεκόμενος χωρίς την θέληση μου σε κάποιο τροχαίο ατύχημα στο κέντρο της πόλης μας και εφόσον από τον αξιωματικό υπηρεσίας εκείνης της ημέρας κ. Μαθιουδάκη που έγινε το τροχαίο έτυχα την αμέριστη συμπαρασταση και καθοδήγηση όσον αφορά τις ενέργειες που έπρεπε να προβώ ώστε να αποζημιωθώ για την υλική ζημιά που υπέστη το αυτοκίνητό μου.

Τώρα όταν πήγα την παραπάνω ημερομηνία να πάρω την δικογραφία κατ’ εντολή του εν λόγω αξιωματικού κ. Μαθιουδάκη, έφυγα άπραγος και απογοητευμένος. Συγκεκριμένα την Πέμπτη 8 Ιουνίου και ώρα 08.21 π.μ. απευθυνόμενος στον σκοπό του Αστυνομικού Μεγάρου εξήγησα τι ακριβώς ήθελα. Ο φύλακας με την σειρά του μου είπε ότι δεν έχουν έρθει οι υπάλληλοι του τμήματος της Τροχαίας λέγοντάς μου «περιμένετε έξω και σε λίγη ώρα θα έρθουν». Περιμένω πέντε λεπτά και τον ρωτάω πάλι αν έχει εμφανιστεί ο αξιωματικός υπηρεσίας της Τροχαίας και αυτή τη φορά μου είπε «μόλις ήρθε». Η ώρα 08.35 π.μ. ακριβώς. Απευθυνόμενος στον αξιωματικό υπηρεσίας, εξηγώντας του τι ακριβώς ήθελα, με απαράδεκτο τρόπο μου είπε περιφερόμενος στον διάδρομο κοιτώντας αδιάφορος δεξιά και αριστερά, ότι «δεν έχουν έρθει οι υπάλληλοι του γραφείου ακόμα, περιμένετε έξω ώσπου να έρθουν». Ρωτώντας τον δε τι ώρα πιάνουν δουλειά οι υπάλληλοι, μου είπε σχεδόν ενδόμυχα στις 07.30 π.μ.. «Και γιατί δεν έχουν έρθουν ακόμη» του λέω, «δεν ξέρω» μου απαντάει, «ίσως τους έτυχε κάτι, περιμένετε».

Στη συνέχεια η ώρα 08.40 π.μ. προσήλθα πάλι στο γραφείο του εν λόγω αξιωματικού και δεν τον βρήκα εκεί. Περίμενα άλλα τρία λεπτά και τον είδα να κατεβαίνει τις σκάλες του Μεγάρου και τον ξαναρώτησα «πως μπορώ επιτέλους να εξυπηρετηθώ;». Εκείνη την ώρα, 08.45 π.μ., ήρθε ο υπάλληλος του γραφείου που έπρεπε να αποταθώ ώστε να εξυπηρετηθώ. Είπα στον υπάλληλο τι ακριβώς ήθελα και εφόσον έψαξε στον υπολογιστή βρήκε το έγγραφο που με αφορούσε και μου είπε «δεν μπορώ να σου το δώσω τώρα γιατί δεν είναι έτοιμο ακόμα». Του απάντησα «ο κύριος Μαθιουδάκης με επιβεβαίωσε σε τηλεφωνική μου επικοινωνία που είχα χθες ότι είναι έτοιμο και να έρθω σήμερα να το παραλάβω». Η απάντηση ήταν ως εξής «ο κύριος Μαθιουδάκης είναι καινούργιος εδώ και δεν γνωρίζει τις διαδικασίες που πρέπει να γίνουν ώστε να σου δώσω το εν λόγω χαρτί. Φύγε και θα σε πάρουμε εμείς τηλέφωνο.»Μη μπορώντας να κάνω διαφορετικά έφυγα απογοητευμένος όπως προαναφέρω. Η ώρα που έφυγα ήταν 08.50 π.μ.

Τέλος στις 09.17 π.μ. ώρα της ίδιας ημέρας με πήραν τηλέφωνο να πάω να πάρω το έγγραφο που ήθελα από την υπηρεσία.

Ως Έλληνας φορολογούμενος έχω την απαίτηση από τους δημοσίους λειτουργούς της χώρας μου να εξυπηρετούμαι με υπευθυνότητα, με κατανόηση και με περισσότερη σοβαρότητα. Ευελπιστώ η παρούσα να βρεί τη δέουσα ανταπόκριση.

Δημήτρης Κ.. Τυραϊδής
Συγγραφέας – ποιητής

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...