Κόλπα των ταβερνιάρηδων εις βάρος των καταναλωτών αλλά και της οικονομίας της χώρας

Date:

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, ενημερώνει τους καταναλωτές που επισκέπτονται  ταβέρνες, εστιατόρια, καφέ Μπάρ κ.λ.π, να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί, να παίρνουν αποδείξεις για όλα τα είδη που παραγγέλλουν, να τις ερευνούν προσεχτικά, εάν είναι τα παραγγελμένα είδη, με τις αντίστοιχες τιμές του τιμοκαταλόγου, καθώς  αρκετές είναι οι καταγγελίες που φθάνουν στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή, από καταναλωτές που παίρνουν τα αναψυκτικά τους από αναψυκτήρια που βρίσκονται  κοντά  στην παραλία αλλά και από ταβέρνες, ακόμα και από το αεροδρόμιο Ηρακλείου, με πολύ υψηλές τιμές, απαράδεκτες για τον χώρο που προσφέρονται. Τους  καταγγέλλουν τόσο για” αισχροκέρδεια” αφού οι τιμές  είναι στα ύψη, αλλά προπάντων για την υποτίμηση της νοημοσύνης τους, αισθανόμενοι  κοροϊδία και ιδιαίτερα σε εποχή οικονομικής κρίσης, μείωση εισοδήματος με την αιτιολογία  των καταστηματαρχών των παραθαλασσίων μπαρ  ότι “οι υψηλές τιμές περιέχουν και τα σετ της θάλασσας (ομπρέλα / ξαπλώστρα)”.

Επίσης στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, φθάνουν και καταγγελίες καταναλωτών, εκτός Κρήτης και μας ζητούν να στηρίξουμε την οικονομία της Χώρας μας,  από τους “κλέφτες ταβερνιάρηδες” καθώς εκδίδουν αποδείξεις  χωρίς Α.Φ.Μ, με την πρακτική αυτή δεν αποδίδουν τίποτα στο Κράτος , είναι ένα σκέτο χαρτί. Επειδή η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων,  είναι ανοικτός Φορέας, στηρίζει όλους  τους καταναλωτές (βάσει του καταστατικού της), χωρίς γεωγραφική διάκριση, αλλά νοιάζεται και για την Οικονομία της Χώρας μας, μπορεί ο κάθε καταναλωτής να ενημερωθεί για τα δικαιώματα του είτε  να μας καταγγέλλει τα  τεχνάσματα” των επιτηδείων”  στέλνοντας email στο epkxan@gmail.com ή τηλεφωνώντας στο τηλ.2821092666.

Επίσης, επειδή έχουμε τηλεφωνικές καταγγελίες από επαγγελματίες του παλιού λιμανιού ότι ο επί χρόνια “διαφημιστής του λιμανιού “που δραστηριοποιείται στο χώρο της παροχής υπηρεσιών εστίασης, λόγω των “αρπαχτών” του αμαύρωσε το χρώμα των υπηρεσιών τόσο των άλλων καταστηματαρχών, αλλά κυρίως έπαιξε με τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών ντόπιων και  τουριστών, τον καλούμε να  αλλάξει επαγγελματική πρακτική, τον γνωρίζουμε και πολύ σύντομα θα τον καταγγείλουμε σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εστιατορίων του λιμανιού, στον  αρμόδιο εισαγγελέα για “παραπλάνηση των καταναλωτών”  διότι χρησιμοποιεί διπλούς τιμοκαταλόγους (άλλες τιμές  βλέπει ο καταναλωτής την ώρα που δίνει την παραγγελία του και άλλες πληρώνει την ώρα του λογαριασμού).

Για καταγγελίες στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή 2821092666.

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα   Μελάκη

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...