Μετά από ατολμίες 10ετιών του ελληνικού κράτους & την διαρκή μετάθεση αποφάσεων για τα κλειστά επαγγέλματα , που δεν ωφέλησαν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας, διέσυραν την χώρα με καταδικαστικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου & πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, ο αναχρονισμός για τις οδικές μεταφορές ήταν επιβεβλημένο να ανοίξει, προς όφελος της εθνικής οικονομίας, για να σταματήσει ο παραλογισμός του να χρησιμοποιούμε κατά το δοκούν την σχέση μας με την Ευρώπη , για να καταλάβουμε, ότι, το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων αποτελεί τροχοπέδη της δικής μας συμβολής σαν χώρα προς την ολοκλήρωση της εσωτερικής αγοράς της Ε.Ε.
Η ψήφιση του Ν/Σ για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών απαιτεί από την κυβέρνηση που έχει την ευθύνη, να διασφαλίσει την ελεύθερη διακίνηση ατόμων, αγαθών, υπηρεσιών και κεφαλαίων, εφαρμόζοντας τους νόμους και τον σεβασμό της Συντάγματος της Ελληνικής Δημοκρατίας, κρατώντας ανοικτούς διαύλους διαλόγου.
Η υπευθυνότητα του πολιτικού συστήματος απαιτεί κατάθεση και προώθηση προτάσεων διαρθρωτικών πολιτικών που θα επιφέρουν αναπτυξιακούς πόρους και θέσεις εργασίας, μακρυά από ψήγματα καιροσκοπισμού.
Όσοι, επιμένουν να συνεχίζουν ακραίες κινητοποιήσεις που στρέφονται εναντίον της ίδιας της κοινωνίας , ας καταλάβουν ότι το κλείσιμο δρόμων αποτελεί ωμή παραβίαση των βασικών δικαιωμάτων και των ελευθεριών των Ελλήνων Πολιτών και των θεμελιωδών αρχών της ενιαίας ευρωπαϊκής εσωτερικής αγοράς. Αποτελεί πρακτική από το ’’ Χθές ’’.