Πρόταση για δημιουργία «διανομαρχιακού συγκοινωνιακού φορέα»

Date:

Ο Γεώργιος Κ. Πετρακάκις, πτυχιούχους μηχανικός οχημάτων ΤΕ, έστειλε προς τον Γ.Γ. της Περιφέρειας επιστολή σε σχέση με την αναβάθμιση των υπεραστικών συγκοινωνιών της Κρήτης. Αναλυτικά αναφέρει:

κ. Περιφερειάρχη, η αναβάθμιση της τακτικής Λεωφορειακής εξυπηρέτησης της Κρήτης με την δημιουργία της «ΚΤΕΛ Κρήτης ΑΕ» στις 31/5/2003 ήταν προσωπική σας υπόσχεση – εγγύηση προς τους Κρητικούς και δέσμευση της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την υποστήριξη και επιτυχία του μοντέλου που επιλέχθηκε παρά τις αντίθετες προτάσεις που είχαν διατυπωθεί.

Η θυσία του διαχωρισμού του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου (αρ. 10329/14-5-03 απόφαση σας) και η θυσία της ίδρυσης «Διανομαρχιακό Συγκοινωνιακό φορέα με μετόχους τους καθολικούς διαδόχους του 35ου ΚΤΕΛ Χανίων – του 36ου ΚΤΕΛ Ρεθύμνου – του 37ου ΚΤΕΛ Ηρακλείου και του 38ου ΚΤΕΛ Λασιθίου» με αρμοδιότητα την διανομαρχιακή επιβατική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των νομών της Κρήτης με την υπόλοιπη Ελλάδα, ικανοποιώντας μόνο τους όρους που έθεσαν οι Πρόεδροι των ΚΤΕΛ Χανίων –  Ρεθύμνου και ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου, δεν έχει οδηγήσει μέχρι σήμερα σε οικονομίες κλίμακας για τους ιδιοκτήτες – εκμεταλλευτές Λεωφορείων ΚΤΕΛ και σε αξιόπιστη τακτική Δημόσια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων και επισκεπτών – τουριστών, που αποτελεί κοινωνικό αγαθό και η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη να το παρέχει σε όλους τους επιβάτες Λεωφορείων.

Η δημιουργία «Διανομαρχιακού Συγκοινωνιακού Φορέα με αρμοδιότητα την διανομαρχιακή επιβατική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των νομών της Κρήτης με την υπόλοιπη Ελλάδα» και τεσσάρων Νομαρχιακών Συγκοινωνιακών Φορέων με αρμοδιότητα την ενδονομαρχιακή – περιαστική και αστική επιβατική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των Πόλεων – Κωμοπόλεων – Χωριών και οικιστικών μονάδων κάθε νομού» είναι μονόδρομος για την βιωσιμότητα των ιδιοκτητών – εκμεταλλευτών Λεωφορείων Δημόσιας Χρήσης ενταγμένων στα ΚΤΕΛ της Κρήτης μετά 3/12/2009 που ισχύει ο κανονισμός 1370/2007 «για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές και την κατάργηση των κανονισμών του Συμβουλίου (ΕΟΚ) αριθ. 1191/69 και (ΕΟΚ) αριθ. 1107/70» από 3/12/2009, που δημιουργεί νέες συνθήκες ανταγωνισμού για τις συμβάσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας οι οποίες έχουν ανατεθεί σύμφωνα με το εθνικό και το κοινοτικό δίκαιο «..δ) από τις 26 Ιουλίου 2000 και πριν από τις 3 Δεκεμβρίου 2009, με διαδικασία άλλη από δίκαιη διαδικασία διαγωνισμού ….Οι συμβάσεις περί των οποίων το στοιχείο δ) μπορούν να εξακολουθήσουν να ισχύουν έως τη λήξη τους, υπό τον όρον ότι είναι περιορισμένης διαρκείας, συγκρίσιμης με τις διάρκειες που προσδιορίζονται στο άρθρο 4….»

Η ηθική – Πολιτική και θεσμική σας υποχρέωση απέναντι στους Κρητικούς, τους Επιχειρηματίες του Τουριστικού κλάδου, τους επισκέπτες και τους Τουρίστες, επιβάλει την αναγνώριση των όποιων λαθών του παρελθόντος και την έναρξη διορθωτικών παρεμβάσεων μέσα στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στις επιβατικές μεταφορές με Λεωφορεία στην ΕΕ, την απελευθέρωση των επαγγελμάτων κ.λ.π.

Η ποιοτική – αξιόπιστη και φθηνή τακτική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των ανεπτυγμένων τουριστικών θερέτρων με την ενδοχώρα και τους θύλακες ανάπτυξης θεματικού τουρισμού – αγροτουρισμού κ.λ.π., συνδυάζοντας την οικονομική βιωσιμότητα των ιδιοκτητών – εκμεταλλευτών των Λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης ενταγμένων στα ΚΤΕΛ, τις δυνατότητες του «Καλλικράτη» για την βιώσιμη συνδυασμένη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων των Δήμων κ.λ.π., αποτελεί το στοίχημα που θα πρέπει να κερδηθεί για την ισόρροπη ανάπτυξη της Κρήτης.

Η σημερινή οικονομική αιμορραγία των ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ και ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου ΑΕ, που οδήγησε η επιλογή «των Προέδρων» με την δικιά σας έγκριση και υπογραφή του συγκεκριμένου μοντέλου, δίνει την δυνατότητα οι δημόσιες επιβατικές οδικές μεταφορές της Κρήτης να περάσουν σε ξένους επιχειρηματικούς ομίλους με όλες τις αρνητικές συνέπειες για την ισόρροπη ανάπτυξη της Κρήτης.

Οι Βουλευτές της Κρήτης παρακαλούνται σε συνεργασία με τον Περιφερειάρχη της Κρήτης, τους Προέδρους των ΤΕΔΚ και τους εμπλεκόμενους στις Δημόσιες Επιβατικές Οδικές Μεταφορές, να αναπτύξουν δράσεις για να θεραπεύσουν τις στρεβλώσεις των λανθασμένων επιλογών του παρελθόντος, με βάση τα νέα δεδομένα στις επιβατικές μεταφορές και την απελευθέρωση των επαγγελμάτων κ.λ.π., ώστε οι πολίτες – επισκέπτες –  τουρίστες να έχουν την δυνατότητα ασφαλούς και αξιόπιστης μεταφοράς τους με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, στα σημεία εργασίας τους- χώρους ενδιαφέροντος τους κ.λ.π..

Γεώργιος Κ. Πετρακάκις

Πτυχιούχος Μηχανικός Οχημάτων (ΤΕ)

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...