Τα άδεια ράφια του Edeka ή όταν οι Γερμανοί γίνονται «αντιρατσιστές» έχουν μεγάλη πλάκα | Βίντεο

Date:

Του Γιάννη Λαζάρου

Η γερμανική αλυσίδα S/Ms Edeka, με μια διαφημιστική ενέργεια λέει στον Γερμανικό λαό κάποιες μεγάλες αλήθειες οι οποίες ποτέ δεν θα τους προβληματίσουν, αλλά απέκρυψε και την μεγαλύτερη αλήθεια, πως δηλαδή ως παγκόσμια σαπρόφυτα, ζουν πάντα από τον ιδρώτα των άλλων, παίρνοντάς τον με την βία.

Άδειασαν τα ράφια των καταστημάτων από ξένα προϊόντα για να «δείξουν την διαφορετικότητα» και ενημέρωναν τους πελάτες τους πως χωρίς αυτή δεν θα έχουμε ποικιλία για να δημιουργήσουμε μια «ενιαία διαφορετικότητα».

Έτσι λοιπόν από ράφια, ψυγεία και καταψύκτες απουσίαζαν ελληνικά προϊόντα, όπως φέτα, ελιές και γιαούρτι, ενώ από την «αποκαθήλωση» δεν γλίτωσαν διάσημα γαλλικά τυριά και ντομάτες από την Ισπανία.

Στα ράφια υπήρχαν μόνο μηνύματα, τα οποία έγραφαν «αυτό το ράφι είναι λίγο βαρετό χωρίς ποικιλία», ενώ το salad bar είχε ένα άλλο μήνυμα που έλεγε ότι «οι επιλογές μας σήμερα είναι περιορισμένες».

Πάνω, δε, στο εντελώς άδειο ράφι τυριών υπήρχε μόνο μία πινακίδα που έγραφε: «Έτσι δείχνει ένα ράφι χωρίς τους ξένους»

Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε.

Οι εκστασιασμένοι Γερμανοί αμέσως σχολίασαν: «Πω πω σαν να είμαστε στην Κούβα».

 

Δείτε το βίντεο:

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=RLglWuMN-R8″]

Το ουσιαστικό μήνυμα ήταν πως «ρε χάπατα, έχουμε και του πουλιού το γάλα», μήνυμα που θα μπορούσε να πάρει από την πολυεθνική «Βασιλόπουλος», αλλά οι Γερμανοί δεν θα μπορούσαν να καταλάβουν το λογοπαίγνιο, που καταλαβαίνουν οι υποταγμένοι στους Γερμανούς Έλληνες, εδώ και χρόνια.

Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ασιατικά, Αφρικανικά και άλλα προϊόντα έλειπαν και υπήρχαν μόνο κάποια λουκάνικα, που κι αυτά οι Πολωνοί τα φτιάχνουν. Αυτοκίνητα δεν μπαίνουν στο ράφι, αλλά και να έμπαιναν αν έλειπαν οι σκλάβοι της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και το μέταλλο που αρπάζουν από τις ξένες χώρες, δεν θα υπήρχαν κι αυτά.

Η πραγματική διαφορετικότητα λοιπόν είναι πως η Γερμανία δεν παράγει τίποτε, μόνο βασιλιάδες παράγει εδώ και αιώνες. Ο Γερμανός δεν πρόκειται να προβληματιστεί γι αυτό, διότι στο πίσω μέρος του μυαλού του είναι καρφωμένο το: «Δεν έχουμε παραγωγή αλλά έχουμε όπλα κάθε μορφής».

Ούτε πρόκειται να προβληματιστεί για τον ιδρώτα και το αίμα του Έλληνα παραγωγού ελιάς π.χ, γιατί ως δουλοπάροικο τον σκέφτεται εδώ και πολλά χρόνια. Το ίδιο ισχύει για το αίμα και τον ιδρώτα όλων των λαών που εκμεταλλεύεται και δολοφονεί, αρπάζοντας τον πλούτο με τη βία.

Αυτή ακριβώς είναι και η φιλοσοφία που πέρασαν στην Ναζιστική λαίλαπα που δημιούργησαν και ονόμασαν Ενωμένη Ευρώπη. Οι ποσοστώσεις σε κάθε μορφή παραγωγής για τους υποταγμένους έφεραν νέο πλούτο στους Γερμανούς ελέγχοντας το εμπόριο αγαθών κάθε μορφής στην Ευρώπη.

Οι ίδιοι αποφασίζουν τι θα παραχθεί για να το παίρνουν φτηνά στα S/Ms τους, και να το πουλάνε ακριβά σε άλλες αγορές του κόσμου.

Το Marketing  είναι μια επιστήμη του Καπιταλισμού που μπορεί να πετύχει τα πάντα, μέχρι και τον «αντιρατσισμό» Γερμανών. Το Marketing έκανε μέχρι και τον Νώντα φανατικό Ευρωπαίο και αντικομμουνιστή, άσχετα αν ο Νώντας κατάλαβε το 1985 που αγόρασαν τηλεόραση, πως η Ευρώπη δεν έχει καμία σχέση με την Μερόπη την κομμώτρια.

Οι Γερμανοί παίζουν με το Marketing και πετυχαίνουν τους σκοπούς τους. Εκείνοι που δεν καταλαβαίνουν τι παίζουν είναι οι όψιμοι Ευρωπαίοι και δη οι Έλληνες. Άντε και για να μην πάει ο νους σας στο πονηρό, παίζουν με την ζωή τους.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...