Στο πλαίσιο προβολής του ελληνικού Τουρισμού στο εξωτερικό, το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης υλοποίησε το μήνα Φεβρουάριο την πρώτη καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό στο βρετανικό πολυκατάστημα Harrods. Ο τίτλος της καμπάνιας “Greece at Harrods” περιελάμβανε τη διανομή του περιοδικού “Greece 09”, στο οποίο γινόταν αναφορά και στο Νομό Ρεθύμνου με πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό, σε όλους τους επισκέπτες του πολυκαταστήματος.
- Διακόσμηση 10 βιτρινών του Harrods με την διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ
- Γραφείο πληροφοριών και διάθεσης διαφημιστικού υλικού και περιοδικών Greece 09 στην είσοδο των ανελκυστήρων του 1ου ορόφου.
- Διοργάνωση εκδήλωσης “VIP EVENT” για δημοσιογράφους και παράγοντες του τουριστικού κλάδου στο Georgian Restaurant στις 9 Φεβρουαρίου παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κου Κώστα Μαρκόπουλου και ιδιοκτήτη του Harrods Al Fayed + Διανομή του περιοδικού Greece 09 σε αποφασίζοντα στελέχη
- Ντύσιμο όλων των ανελκυστήρων του 1ου ορόφου με αφίσες
- Τοποθέτηση 19 αφισών κατά μήκος της κυλιόμενης σκάλας 1ου, 2ου, 3ου, 4ου, και 5ου ορόφου.
- Προβολή του τηλεοπτικού σποτ του ΕΟΤ σε πλάσμα οθόνες και projector
- Καταχώρηση στο περιοδικό “THE HARRODS MAGAZINE”
- Διαφήμιση στον οδηγό του πολυκαταστήματος “STORE GUIDE”
- Διαφήμιση σε όλες τις αποδείξεις που εκδόθηκαν τον μήνα Φεβρουάριο
- Ελληνικό μενού a la cart στο Georgian Restaurant από τους Σεφ των Harrods
- Έκθεση Poster Art του ΕΟΤ στον χώρο εισόδου του Georgian Restaurant