“Βουνά” σκουπιδιών απειλούν τη δημόσια υγεία σε Γαύδο, Λουτρό και Αγ. Ρουμέλη

Date:

Μ. Βολουδάκης: “Εγκληματική αδεξιότητα, ακολουθούμενη από ευθυνοφοβία”

Στα όρια τους έχουν φθάσει, κάτοικοι, φορείς, και επισκέπτες της Γαύδου, του Λουτρού και της Αγίας Ρουμέλης, στα Χανιά καθώς από την προηγούμενη Τρίτη, και μετά την απαγόρευση της εκτέλεσης δρομολογίων από τα πλοία που είχαν αναλάβει το έργο αυτό, λόγο του ζητήματος που προέκυψε με τα πιστοποιητικά ναυσιπλοΐας, ουσιαστικά οι παραπάνω περιοχές έχουν αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο Flashnews.gr , ο δήμαρχος Σφακίων  κ. Παύλος Πολάκης, “πλέον απειλείται η υγεία κάτοικων, και επισκεπτών, καθώς “βουνά” σκουπιδιών έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους στο Λουτρό και την Αγία Ρουμέλη, αφού η αποκομιδή των απορριμμάτων που πραγματοποιούνταν 3 φορές την εβδομάδα, δεν έχει γίνει εδώ και 8 ημέρες.”

Συν τοις άλλοις, η Γαύδος κινδυνεύει να μείνει από πετρέλαιο, με ότι αυτό σημαίνει για τις επιχειρήσεις, τους επισκέπτες και τους κατοίκους του νησιού,  ενώ τα Ι.Χ επισκεπτών παραμένουν ακινητοποιημένα στην Αγία Ρουμέλη, αλλά και στη Γαύδο για περισσότερες σε κάποιες περιπτώσεις και από 10 ημέρες.

Όλα αυτά συμβαίνουν παρά τις συνεχείς οχλήσεις της δημοτικής αρχής των Σφακίων προς όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες παρά το ότι έχουν πάρει και το σχετικό έγγραφο εδώ και 4 ημέρες, με το οποίο κοινοποιούνται τα προβλήματα προκειμένου να πάρουν κάποια απόφαση και δώσουν μια λύση στο πρόβλημα, εντούτοις, δεν έχουν προβεί σε καμία ενέργεια.

Σημειώνεται, ότι όπως δήλωσε στο Flashnews.gr, ο δήμαρχος Σφακίων, αν δεν αντιμετωπιστεί το ζήτημα άμεσα, δηλαδή να επιτραπεί στο πλοίο Σαμαριά να εκτελέσει κάποια δρομολόγια, τόσο ο ίδιος όσο και οι κάτοικοι και οι φορείς της περιοχής, θα αναλάβουν οι ίδιοι να δώσουν λύση.

Μ. Βολουδάκης: “Εγκληματική αδεξιότητα, ακολουθούμενη από ευθυνοφοβία”

Μια εβδομάδα και πλέον μετά τους εγκληματικά αδέξιους χειρισμούς της κυβέρνησης σχετικά με την ανάκληση πιστοποιητικών αξιοπλοϊας επιβατηγών πλοίων, κάποιες ακριτικές περιοχές της πατρίδας μας, μεταξύ των οποίων η Αγ.Ρουμέλη Σφακίων και η Γαύδος, παραμένουν αποκομμένες από τον υπόλοιπο κόσμο, αναφέρει μεταξύ άλλων ο πρώην βουλευτής Χανίων Μανούσος Βολουδάκης, και συνεχίζει:

Ο Εθνικός Δρυμός της Σαμαριάς υποβαθμίζεται και δυσφημείται, καθώς στην έξοδο σωρεύονται σκουπίδια που αποτελούν εστία μολύνσεως για κατοίκους και επισκέπτες. Στη Γαύδο τελειώνει το πετρέλαιο, πράγμα που σημαίνει ότι σταματούν οι γεννήτριες ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά και η άντληση νερού από τις γεωτρήσεις.

Είναι αδιανόητο ότι εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορεί να βρει μια έστω προσωρινή λύση στο πρόβλημα ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης κ.Χρυσοχοϊδης. Κι αυτό όταν του έχουν προταθεί από τους ενδιαφερόμενους φορείς – αλλά και από τη Ν.Δ. – λύσεις που θα μπορούσαν άμεσα να εφαρμοσθούν, με την επίκληση των εκτάκτων συνθηκών.

Όταν είναι τόσο βαριές οι επιπτώσεις στο δημόσιο συμφέρον, ο αρμόδιος Υπουργός θα έπρεπε να έχει το σθένος και το ανάστημα να αναλάβει ο ίδιος την ευθύνη της λύσης που θα επιτρέψει τη διενέργεια έκτακτων έστω δρομολογίων, τουλάχιστον σε περιπτώσεις όπως της Αγ.Ρουμέλης και της Γαύδου.

Τις ώρες της κρίσης ο τόπος χρειάζεται πραγματική ηγεσία και όχι ευθυνόφοβους γραφειοκράτες.

Δηλώσεις Πλακιωτάκη για τον Ρωσικό Νηογνώμονα

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η κυβερνητική πολιτική του χάους και της ανευθυνότητας δεν έχει προηγούμενο. Έχουν περάσει 13 ολόκληρες ημέρες και ακόμη δεν έχει δοθεί πρακτική και άμεση λύση με το ζήτημα του Ρωσικού Νηογνώμονα. Ένα ζήτημα, το οποίο θα έπρεπε να έχει αντιμετωπιστεί μέσα σε λίγες ώρες.

Νησιά παραμένουν αποκλεισμένα και αντιμετωπίζουν πρόβλημα τροφοδοσίας, ανθρώπινες ζωές διακυβεύονται, ο Τουρισμός πλήττεται σοβαρά και ποινικές ρήτρες ενεργοποιούνται, ενώ οι πολίτες έφθασαν στο σημείο να μετακινούνται ακόμη και με βάρκες. Και η μόνη “λύση” η οποία προτάθηκε, είναι η πλήρης ένταξη στον αναφερθέντα νηογνώμονα, διαδικασία ωστόσο, η οποία είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα.

Μέχρι τότε, η μόνη δυνατή μεταφορά θα γίνεται με -αμφιβόλου ποιότητας και δυνατότητας- μικρά πλεούμενα; Τα ακινητοποιημένα πλοία δεν έχουν ελεγχθεί από επιθεωρητές του ΚΕΕΠ και δεν έχουν αποδειχθεί ασφαλή;

Γιατί, λοιπόν, προσωρινά να μην τεθεί, μετά από ενημέρωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε εφαρμογή η διάταξη του άρθρου 11 του ΠΔ 32/4.3.1997, σύμφωνα με την οποία επιβατικά πλοία κάτω των 1.500 κόρων δεν απαιτείται να είναι εντεταγμένα σε κλάση εξουσιοδοτημένου νηογνώμονα, σε συνδυασμό με έκτακτες επιθεωρήσεις τοπικών κλιμακίων του ΚΕΕΠ;

Είναι, λοιπόν, καιρός η Κυβέρνηση να κάνει -έστω για μια φορά- το καθήκον της.

Να αναλάβει τις ευθύνες της και να σταματήσει αυτός ο κατήφορος».

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κοινοποιήστε:

Εγγραφείτε

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό
Related

Φόρος τιμής στους πρωτοπόρους Έλληνες μετανάστες στις Δυτικές Πολιτείες των ΗΠΑ | Φωτός

Του Μανώλη Βεληβασάκη, Προέδρου ΠΣΚ Πριν από ενάμιση αιώνα, Αμερικανοί πολίτες...

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς

Του Αιμίλιου Δασύρα | Έχετε προσέξει ότι τα κάλαντα...

Έθιμα των Χριστουγέννων στην Κρήτη

Τα Χριστούγεννα ή οι «Γιορτές» στην Ελλάδα δεν είναι...